Více informacíParametry
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.
Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.
Autor: PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.
Barevnost: Černobílá
Datum vydání: 1.10.2011
Formát: 17 × 22,5 cm
ISBN: 978-80-7402-071-1
Počet stran: 116
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Vydání: 1
Autor | PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D. |
Barevnost | Černobílá |
Datum vydání | 1.10.2011 |
Formát | 17 × 22,5 cm |
ISBN | 978-80-7402-071-1 |
Počet stran | 116 |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Vydání | 1 |