Více informacíParametry
Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.
Autor: Jan Pospíšil, Lucie Sára Závodná
Barevnost: Černobílá
Datum vydání: 1.2.2012
Formát: 17 x 22,5 cm
ISBN: 978-80-7402-115-2
Počet stran: 144
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Vydání: 1
Autor | Jan Pospíšil, Lucie Sára Závodná |
Barevnost | Černobílá |
Datum vydání | 1.2.2012 |
Formát | 17 x 22,5 cm |
ISBN | 978-80-7402-115-2 |
Počet stran | 144 |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Vydání | 1 |