Marketing Základy marketingu 2
Marek Moudrý
- Od 1 kusu
- 220 Kč
Ostatní s tímto titulem také koupili
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text.
Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Výuka 2. dílu učebnice pokrývá tato témata:
6. VÝROBEK: Charakteristika a členění výrobků / Výrobní a obchodní sortiment / Komplexní výrobek / Obal / Značka výrobku / Ochranná známka / Vývoj výrobku / Životní cyklus výrobku
7. CENA: Charakteristika ceny / Cíle podniku při stanovování ceny / Metody stanovování ceny / Cenové strategie
8. DISTRIBUCE: Cyhrakteristika distribuce / Velkoobchod / Maloobchod / Vývoj maloobchodu / Maloobchodní mix a obchodnické triky
9. PROPAGACE: Charakteristika propagace / Marketingová komunikace / Podpora prodeje / Osobní prodej / Public relations / Přímý marketing / Reklama / Exteriérová média