Marketing Základy marketingu 2

Marek Moudrý

BESTSELLER
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
další informace
Od 11 kusů
240 Kč(ušetříte 8%)
Od 21 kusů
220 Kč(ušetříte 15%)
Od 31 kusů
200 Kč(ušetříte 23%)
Od 51 kusů
180 Kč(ušetříte 31%)
SKLADEM > 10 ks

Ostatní s tímto titulem také koupili

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text.

Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.

Výuka 2. dílu učebnice pokrývá tato témata:
6. VÝROBEK: Charakteristika a členění výrobků / Výrobní a obchodní sortiment / Komplexní výrobek / Obal / Značka výrobku / Ochranná známka / Vývoj výrobku / Životní cyklus výrobku
7. CENA: Charakteristika ceny / Cíle podniku při stanovování ceny / Metody stanovování ceny / Cenové strategie
8. DISTRIBUCE: Cyhrakteristika distribuce / Velkoobchod / Maloobchod / Vývoj maloobchodu / Maloobchodní mix a obchodnické triky
9. PROPAGACE: Charakteristika propagace / Marketingová komunikace / Podpora prodeje / Osobní prodej / Public relations / Přímý marketing / Reklama / Exteriérová média

Ze stejné kategorie

Autor: Marek Moudrý
Barevnost: Skládačka (překládaný arch)
Datový nosič: Ne
Datum vydání: 1.9.2018
Formát: A4
ISBN: 978-80-7402-360-6
Počet stran: 80
Vazba: Spirálová, kroužková
Vydání: 1
Marketing (Základy marketingu) 2. díl; učebnice žáka (4. vyd.) | computermedia.cz
{"prihlaseny":0,"vikendy":"","jazyk":"1","povinne":"Povinn\u00e1 polo\u017eka","neopravnen":"Nem\u00e1te opr\u00e1vn\u011bn\u00ed k proveden\u00ed po\u017eadovan\u00e9 operace. Ov\u011b\u0159te jestli je va\u0161e p\u0159ihl\u00e1\u0161en\u00ed st\u00e1le aktivn\u00ed a sv\u00e1 p\u0159\u00edstupov\u00e1 pr\u00e1va.","ok":"OK","storno":"Storno","odstraneni":"Odstranit","nacitani":"Soubor se na\u010d\u00edt\u00e1, \u010dekejte pros\u00edm...","ano":"Ano","ne":"Ne","form_uspech":"Zm\u011bny byly \u00fasp\u011b\u0161n\u011b ulo\u017eeny","form_neuspech":"Zm\u011bny se neulo\u017eily. Opravte pros\u00edm vyzna\u010den\u00e9 chyby a akci opakujte.","dalsi":"Dal\u0161\u00ed","hledat":"hledat","odpocet_den":"dny","odpocet_hodina":"hod","odpocet_minuta":"min","odpocet_sekunda":"sek","odpocet_konec":"Akce ji\u017e skon\u010dila"}
https://computermedia.cz/
https://computermedia.cz/marketing-zaklady-marketingu-2-dil-ucebnice-zaka-4?h=&dalsi=0&idWebHomepage=
Během minut dojde k vašemu automatickému odhlášení ze systému. Potřebujete více času?
Z důvodu dlouho trvající nečinnosti jste byl automaticky odhlášen ze systému
Zapomněli jste heslo?

Nemáte ještě účet?

Registujte se

Chci se registrovat!