Nastavení soukromí
Náš web potřebuje pro svou správnou funkci soubory cookies, které využívá k technickým a analytickým účelům. Souhlasíte s jejich použitím?

>UČEBNICE>Učebnice Střední škola>Marketing / Management>Marketing Základy marketingu učebnice učitele

Marketing Základy marketingu učebnice učitele

Marek Moudrý

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.

další informace
SKLADEM > 10 ks
Můžete mít: 25.11.2024 (více informací)
Záruka: 24 měsíců, Výrobce / značka: Computer Media

Ostatní s tímto titulem také koupili

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.

Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.

Výuka 1. dílu učebnice pokrývá tato témata:
1. PODSTATA MARKETINGU: Definování marketingu / MAarketingový mix – 4 P marketingu / Podnikatelské koncepce - historie marketingu / Postavení marketingu v tržní ekonomice
2. MARKETING A TRH: Podstata trhu / Nabídka a poptávka / Tržně nediferencovaný a diferencovaný marketing / Segmentace trhu / Tržní zacílení a umístění
3. MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ: Mikroprostředí / Makroprostředí
4. MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ: Marketingové řízení / Marketingové plánování / Marketingové strategie / SWOT analýza / BCG analýza
5. MARKETINGOVÝ VÝZKUM: Marketingový výzkum / Marketingový informační systém / Fáze marketingového výzkumu / Techniky marketingového výzkumu / Dotazník

Výuka 2. dílu učebnice pokrývá tato témata:
6. VÝROBEK: Charakteristika a členění výrobků / Výrobní a obchodní sortiment / Komplexní výrobek / Obal / Značka výrobku / Ochranná známka / Vývoj výrobku / Životní cyklus výrobku
7. CENA: Charakteristika ceny / Cíle podniku při stanovování ceny / Metody stanovování ceny / Cenové strategie
8. DISTRIBUCE: Cyhrakteristika distribuce / Velkoobchod / Maloobchod / Vývoj maloobchodu / Maloobchodní mix a obchodnické triky
9. PROPAGACE: Charakteristika propagace / Marketingová komunikace / Podpora prodeje / Osobní prodej / Public relations / Přímý marketing / Reklama / Exteriérová média

Ze stejné kategorie

Autor: Marek Moudrý
Barevnost: Dvoubarevná
Datový nosič: Ne
Datum vydání: 1.9.2018
Formát: A4
ISBN: 978-80-7402-361-3
Počet stran: 112
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Vydání: 1
Soubory ke stažení
Ověřujeme pravost spotřebitelských recenzí. Recenze pochází pouze od zákazníků, kteří jsou registrováni a u kterých je známá identita minimálně v rozsahu e-mailové adresy.
Marketing (Základy marketingu) - učebnice učitele, 4. vydání | computermedia.cz
{"prihlaseny":0,"vikendy":"","jazyk":"1","povinne":"Povinn\u00e1 polo\u017eka","neopravnen":"Nem\u00e1te opr\u00e1vn\u011bn\u00ed k proveden\u00ed po\u017eadovan\u00e9 operace. Ov\u011b\u0159te jestli je va\u0161e p\u0159ihl\u00e1\u0161en\u00ed st\u00e1le aktivn\u00ed a sv\u00e1 p\u0159\u00edstupov\u00e1 pr\u00e1va.","ok":"OK","storno":"Storno","odstraneni":"Odstranit","nacitani":"Soubor se na\u010d\u00edt\u00e1, \u010dekejte pros\u00edm...","ano":"Ano","ne":"Ne","form_uspech":"Zm\u011bny byly \u00fasp\u011b\u0161n\u011b ulo\u017eeny","form_neuspech":"Zm\u011bny se neulo\u017eily. Opravte pros\u00edm vyzna\u010den\u00e9 chyby a akci opakujte.","dalsi":"Dal\u0161\u00ed","hledat":"hledat","odpocet_den":"dny","odpocet_hodina":"hod","odpocet_minuta":"min","odpocet_sekunda":"sek","odpocet_konec":"Akce ji\u017e skon\u010dila"}
https://computermedia.cz/
https://computermedia.cz/marketing-zaklady-marketingu---ucebnice-ucitele-4?h=&dalsi=0&idWebHomepage=
Během minut dojde k vašemu automatickému odhlášení ze systému. Potřebujete více času?
Z důvodu dlouho trvající nečinnosti jste byl automaticky odhlášen ze systému
Zapomněli jste heslo?

Nemáte ještě účet?

Registujte se

Chci se registrovat!