>UČEBNICE>Učebnice Střední škola>Marketing / Management>Marketing Základy marketingu učebnice učitele
Marketing Základy marketingu učebnice učitele
Marek Moudrý
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.
Ostatní s tímto titulem také koupili
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.
Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Výuka 1. dílu učebnice pokrývá tato témata:
1. PODSTATA MARKETINGU: Definování marketingu / MAarketingový mix – 4 P marketingu / Podnikatelské koncepce - historie marketingu / Postavení marketingu v tržní ekonomice
2. MARKETING A TRH: Podstata trhu / Nabídka a poptávka / Tržně nediferencovaný a diferencovaný marketing / Segmentace trhu / Tržní zacílení a umístění
3. MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ: Mikroprostředí / Makroprostředí
4. MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ: Marketingové řízení / Marketingové plánování / Marketingové strategie / SWOT analýza / BCG analýza
5. MARKETINGOVÝ VÝZKUM: Marketingový výzkum / Marketingový informační systém / Fáze marketingového výzkumu / Techniky marketingového výzkumu / Dotazník
Výuka 2. dílu učebnice pokrývá tato témata:
6. VÝROBEK: Charakteristika a členění výrobků / Výrobní a obchodní sortiment / Komplexní výrobek / Obal / Značka výrobku / Ochranná známka / Vývoj výrobku / Životní cyklus výrobku
7. CENA: Charakteristika ceny / Cíle podniku při stanovování ceny / Metody stanovování ceny / Cenové strategie
8. DISTRIBUCE: Cyhrakteristika distribuce / Velkoobchod / Maloobchod / Vývoj maloobchodu / Maloobchodní mix a obchodnické triky
9. PROPAGACE: Charakteristika propagace / Marketingová komunikace / Podpora prodeje / Osobní prodej / Public relations / Přímý marketing / Reklama / Exteriérová média