Nastavení soukromí
Náš web potřebuje pro svou správnou funkci soubory cookies, které využívá k technickým a analytickým účelům. Souhlasíte s jejich použitím?

Marketing Základy marketingu 1

Marek Moudrý

BESTSELLER
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
další informace
SKLADEM > 10 ks
Můžete mít: 6.1.2025 (více informací)
Záruka: 24 měsíců, Výrobce / značka: Computer Media
Speciální nabídka pro školy
Od 1 kusu
220 Kč
Po přidání zboží do košíku vám bude započtena daná částka

Ostatní s tímto titulem také koupili

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text.

Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.

Výuka 1. dílu učebnice pokrývá tato témata:
1. PODSTATA MARKETINGU: Definování marketingu / MAarketingový mix – 4 P marketingu / Podnikatelské koncepce - historie marketingu / Postavení marketingu v tržní ekonomice
2. MARKETING A TRH: Podstata trhu / Nabídka a poptávka / Tržně nediferencovaný a diferencovaný marketing / Segmentace trhu / Tržní zacílení a umístění
3. MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ: Mikroprostředí / Makroprostředí
4. MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ: Marketingové řízení / Marketingové plánování / Marketingové strategie / SWOT analýza / BCG analýza
5. MARKETINGOVÝ VÝZKUM: Marketingový výzkum / Marketingový informační systém / Fáze marketingového výzkumu / Techniky marketingového výzkumu / Dotazník

Ze stejné kategorie

Autor: Marek Moudrý
Barevnost: Skládačka (překládaný arch)
Datový nosič: Ne
Datum vydání: 1.9.2018
Formát: A4
ISBN: 978-80-7402-359-0
Počet stran: 80
Vazba: Spirálová, kroužková
Vydání: 1
Ověřujeme pravost spotřebitelských recenzí. Recenze pochází pouze od zákazníků, kteří jsou registrováni a u kterých je známá identita minimálně v rozsahu e-mailové adresy.
Marketing (Základy marketingu) 1. díl; učebnice žáka (4. vyd.) | computermedia.cz
{"prihlaseny":0,"vikendy":"","jazyk":"1","povinne":"Povinn\u00e1 polo\u017eka","neopravnen":"Nem\u00e1te opr\u00e1vn\u011bn\u00ed k proveden\u00ed po\u017eadovan\u00e9 operace. Ov\u011b\u0159te jestli je va\u0161e p\u0159ihl\u00e1\u0161en\u00ed st\u00e1le aktivn\u00ed a sv\u00e1 p\u0159\u00edstupov\u00e1 pr\u00e1va.","ok":"OK","storno":"Storno","odstraneni":"Odstranit","nacitani":"Soubor se na\u010d\u00edt\u00e1, \u010dekejte pros\u00edm...","ano":"Ano","ne":"Ne","form_uspech":"Zm\u011bny byly \u00fasp\u011b\u0161n\u011b ulo\u017eeny","form_neuspech":"Zm\u011bny se neulo\u017eily. Opravte pros\u00edm vyzna\u010den\u00e9 chyby a akci opakujte.","dalsi":"Dal\u0161\u00ed","hledat":"hledat","odpocet_den":"dny","odpocet_hodina":"hod","odpocet_minuta":"min","odpocet_sekunda":"sek","odpocet_konec":"Akce ji\u017e skon\u010dila"}
https://computermedia.cz/
https://computermedia.cz/marketing-zaklady-marketingu-1-dil-ucebnice-zaka-4?h=&dalsi=0&idWebHomepage=
Během minut dojde k vašemu automatickému odhlášení ze systému. Potřebujete více času?
Z důvodu dlouho trvající nečinnosti jste byl automaticky odhlášen ze systému
Zapomněli jste heslo?

Nemáte ještě účet?

Registujte se

Chci se registrovat!