Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích
Aleš Durďák
Tato kniha je prvním uceleným materiálem, který se cíleně věnuje školám a jejich prezentaci na sociálních sítích a v médiích.
další informaceSKLADEM > 10 ks
Můžete mít: 16.10.2024 (více informací)
Záruka: 24 měsíců
Ostatní s tímto titulem také koupili
První kniha svého druhu v ČR.
Budoucí školáci a jejich rodiče hledají informace o školách mimo jiné z médií, internetu a sociálních sítí. Mediální prezentace školy a její komunikace na sociálních sítích jsou klíčovými faktory, které většinou vedou ke konečnému výběru studia na dané (střední) škole.
Školy však velmi často svoji prezentaci ve veřejném prostoru, tj. v médiích nebo na sociálních sítích podceňují a nebo tento druh prezentace nemají dostatečně dobře zvládnutý. V nejhorším případě se této oblasti nevěnují vůbec.
Tato kniha je prvním uceleným materiálem, který se cíleně věnuje školám a jejich prezentaci na sociálních sítích a v médiích. Čtenáře ale rozhodně nečeká pouhá obecná teorie. Naopak. Velkým přínosem knihy je zejména její konkrétnost a praktičnost. Kniha je plná praktických příkladů, konkrétních ukázek mediálních prezentací škol z celého území ČR, konkrétních postupů a nápadů. Obsahuje návody jak vytvořit kvalitní obsah pro prezentaci školy na sociálních sítích. Nabízí rovněž postupy jaká vytvářet témata, jak je zpracovávat do tiskových zpráv, jak je doručit k novinářům a jak si s novináři dlouhodobě budovat dobré vztahy. Současně poukazuje na možnosti, jak si svépomocí vytvářet mediální obraz v případě absence mediálního zájmu.
Přestože ukázky, postupy a jednotlivé kroky jsou v knize popisovány primárně pro střední školy, inspiraci z textu lze čerpat i pro školy základní.
Budoucí školáci a jejich rodiče hledají informace o školách mimo jiné z médií, internetu a sociálních sítí. Mediální prezentace školy a její komunikace na sociálních sítích jsou klíčovými faktory, které většinou vedou ke konečnému výběru studia na dané (střední) škole.
Školy však velmi často svoji prezentaci ve veřejném prostoru, tj. v médiích nebo na sociálních sítích podceňují a nebo tento druh prezentace nemají dostatečně dobře zvládnutý. V nejhorším případě se této oblasti nevěnují vůbec.
Tato kniha je prvním uceleným materiálem, který se cíleně věnuje školám a jejich prezentaci na sociálních sítích a v médiích. Čtenáře ale rozhodně nečeká pouhá obecná teorie. Naopak. Velkým přínosem knihy je zejména její konkrétnost a praktičnost. Kniha je plná praktických příkladů, konkrétních ukázek mediálních prezentací škol z celého území ČR, konkrétních postupů a nápadů. Obsahuje návody jak vytvořit kvalitní obsah pro prezentaci školy na sociálních sítích. Nabízí rovněž postupy jaká vytvářet témata, jak je zpracovávat do tiskových zpráv, jak je doručit k novinářům a jak si s novináři dlouhodobě budovat dobré vztahy. Současně poukazuje na možnosti, jak si svépomocí vytvářet mediální obraz v případě absence mediálního zájmu.
Přestože ukázky, postupy a jednotlivé kroky jsou v knize popisovány primárně pro střední školy, inspiraci z textu lze čerpat i pro školy základní.
Ze stejné kategorie
Autor: Aleš Durďák
Barevnost: Černobílá
Datový nosič: Ne
Datum vydání: 16.12.2019
Formát: 16 x 22,5 cm
ISBN: 9788074023989
Jazyk: Český
Počet stran: 120
Vazba: Brožovaná
Vydání: 1
Další v kategorii
Ověřujeme pravost spotřebitelských recenzí. Recenze pochází pouze od zákazníků, kteří jsou registrováni a u kterých je známá identita minimálně v rozsahu e-mailové adresy.